ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΛΟΥΣ

Είσοδος μέλους

Όνομα χρήστη *
Κωδικός πρόσβασης *
Να με θυμάσαι
13 Αυγούστου

Τα πρεβιοτικά που λαμβάνονται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να έχουν προστατευτική δράση

Γράφτηκε από 

Η λήψη πρεβιοτικών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο αλλεργιών που σχετίζονται με τη χρήση αντιβιοτικών κατά τον τοκετό, ανέφεραν ερευνητές στο περιοδικό Allergy . Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα αντιβιοτικά κατά τον τοκετό συνδέθηκαν με αυξημένους κινδύνους ευαισθητοποίησης σε αλλεργιογόνα, τροφικών αλλεργιών που προκαλούνται από ανοσοσφαιρίνη Ε και ατοπικού εκζέματος σε βρέφη μόνο όταν οι μητέρες έλαβαν εικονικό φάρμακο και όχι όταν έλαβαν πρεβιοτικά.

Πλήρης Ιστορία: Medscape (29/7)

 

Διαβάστηκε 10 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Εγγραφείτε στη λίστα ενημέρωσης για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη εμπειρία περιήγησης σύμφωνα με τους νόμους της EU.EU flag